0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

Terug
  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Scheidingswanden
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
    • Plantenbakken
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > Werken bij THO > Verkoopadviseur Duurzame Kantoorinrichting

Verkoopadviseur Duurzame Kantoorinrichting

Heb jij een commerciële drive én een hart voor duurzaamheid?

Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! We zoeken niet één, maar twee nieuwe Verkoopadviseurs die B2B-klanten gaan helpen bij het creëren van duurzame werkplekken. Met jouw kunde om echte oplossingen te vinden en passie voor duurzame oplossingen zorg je voor tevreden klanten én draag je bij aan een betere wereld. Wij doen dit vanuit Terborg en Elst. 

Bij THO werk je aan afwisselende projecten, van het reinigen en beschermen van bestaande bureaustoelen bij zorginstellingen zoals Elver of Rijnstate, tot het inrichten van circulaire werkplekken bij gemeente Lingewaard, PWR, Svedex of ROC ter AA. Soms help je klanten hun huidige meubels te behouden door refurbishing of herstoffering voor te stellen, andere keren stel je een selectie samen uit ons ruime aanbod aan tweedehands merkmeubilair. Je schakelt direct met klanten, maakt een offerte, stelt een moodboard of selectieplan op samen met onze interieurontwerper en regelt dat het meubilair op tijd en netjes geleverd wordt. Elk project is anders, maar altijd gericht op duurzame impact én tevreden klanten.

Klinkt goed? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

  • Advies met impact: Je begeleidt onze zakelijke klanten bij het kiezen van een nieuwe kantoorinrichting met focus op duurzaamheid. Je luistert naar hun wensen en geeft deskundig advies.
  • Proactieve sales: Je gaat actief op zoek naar nieuwe kansen. Je benadert potentiële klanten (telefonisch en per e-mail), maakt afspraken en bouwt zo ons klantenbestand verder uit. Geen afwachten, maar dóen – jij neemt het initiatief.
  • Offertes & opvolging: Je stelt passende offertes op en volgt deze nauwkeurig op. Je laat geen kans liggen en belt geregeld na om vragen te beantwoorden en de deal te sluiten.
  • Relatiebeheer: Naast het binnenhalen van nieuwe klanten onderhoud je ook warme relaties met bestaande klanten. Je zorgt dat zij tevreden blijven en opnieuw aan ons denken bij toekomstige projecten.
  • Projectcoördinatie: Je werkt samen met collega’s van ontwerp en logistiek om ervoor te zorgen dat de inrichtingstrajecten soepel verlopen. Van eerste contact tot oplevering: jij houdt de touwtjes in handen en bewaakt onze duurzame kwaliteitsstandaard.

Wat breng jij mee?

  • Commerciële instelling: Je krijgt een kick van verkoopresultaten en hebt aantoonbare affiniteit met B2B sales..
  • Passie voor duurzaamheid: Je gelooft in duurzame oplossingen en weet dit enthousiasme over te brengen op klanten. Jouw groene mindset sluit naadloos aan bij de kernwaarden van THO.
  • Proactieve houding: Je ziet wat er moet gebeuren en onderneemt zelf actie – of het nu gaat om een potentiële klant benaderen of een probleem oplossen, jij wacht niet af.
  • Communicatief & representatief: Je communiceert duidelijk en professioneel, zowel in persoon als via telefoon/e-mail. Je bent representatief en weet vertrouwen te wekken bij klanten.
  • Opleiding & ervaring: Bij voorkeur heb je al een paar jaar ervaring in een commerciële rol (sales, accountmanagement of interieuradvies). Ervaring in de meubel- of interieurbranche is een plus, affiniteit ermee is een must.
  • Teamspeler: Je werkt graag samen in een klein, hecht team. Je deelt successen met collega’s en helpt elkaar vooruit.

Wat bieden wij?

  • Betekenisvol werk: Een uitdagende baan waarin je bijdraagt aan de verduurzaming van kantooromgevingen. Je kunt echt impact maken met jouw advies aan klanten.
  • Fijne werksfeer: Een open, informele cultuur bij THO – we werken hard, maar lachen ook veel. Successen vieren we samen, en je krijgt de vrijheid om met nieuwe ideeën te komen.
  • Ontwikkeling: Ruimte voor professionele groei. Je kunt trainingen volgen op het gebied van verkooptechnieken, productkennis (duurzame innovaties) en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast organiseren we ieder kwartaal een open training voor alle collega’s. Doorgroeien binnen het bedrijf juichen we toe.
  • Goede arbeidsvoorwaarden: We bieden een salaris dat past bij jouw rol. Daarnaast krijg je 24 vakantiedagen, een pensioenregeling en de middelen (laptop, telefoon) om je werk goed te doen.
  • Flexibiliteit: Een fulltime functie (40 uur) – 32 uur is bespreekbaar – met de mogelijkheid om af en toe remote te werken. Wij geloven in een goede werk-privébalans en denken met je mee.

Over THO

THO is dé expert in duurzame kantoorinrichting. Onze missie is om bedrijven te helpen bij het doen van een duurzame meubelinvestering. Van refurbished kantoormeubelen tot repurposen – duurzaamheid is de kern van alles wat we doen. We zijn een groeiend bedrijf met een enthousiast team van 40+ collega’s. De sfeer is informeel, het enthousiasme is hoog en iedereen draagt bij aan hetzelfde doel: werkomgevingen creëren waar mens én planeet blij van worden.

Interesse? Solliciteer nu!

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en krijg je al zin om bij ons aan de slag te gaan? Wacht dan niet langer en solliciteer! Stuur je CV en een korte motivatiebrief naar ruud.kettering@tho.nl ter attentie van Ruud Kettering.

We kijken uit naar jouw reactie - wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega die met commerciële flair en groene passie het verschil komt maken!

 

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

logo PSO

Contact

Vestiging Terborg
Ettensestraat 19
7061 AA Terborg
+31(0)315 325523

Vestiging Elst
Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst
+31(0)481 225009

Klantenservice

  • FAQ
  • Herken uw bladdecor
  • Herken uw palletstelling
  • Standaard bladvormen
  • Stofferen - herstofferen
  • Stofsoorten - dessins
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Akoestiek op de werkplek
  • Werken bij THO

Direct naar

Terug
  • Bureaus
  • Tafels
  • Zitmeubels
  • Kasten
  • Scheidingswanden
  • Magazijninrichting
  • Overig
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Upcycle
  • Ruimtes

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws

Assortiment

  • Meubelen voor de thuiswerkplek
  • Ergonomisch kantoormeubilair
  • Tweedehands kantoormeubelen
  • Ahrend kantoormeubelen
  • Kantoormeubelen in de buurt
  • Kantoorstoelen
  • Tweedehands archiefkasten
  • Tweedehands bureaustoelen
  • Tweedehands kantinestoelen
  • Tweedehands bureaus
  • Reinasan
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
logo JRNY